Sunday, March 2, 2008

...suatu malam di Melaka...



...petang ni aku dan Liban keluar ke bandar Melaka. Dia nak pi jumpa Hasrul untuk sembang2 pejabat, dan aku pulak saja mengikut dan jumpa member aku kat Mahkota Parade. Lagipun bosan la duduk kat rumah hujung2 minggu ni. Melepak dari jam 6 petang dan balik dalam jam 10 malam. Erm, balik tu, aku dengan Liban singgah makan jap kat satu restoran asam pedas, well aku lebih menjadi teman Liban coz dia yang lapaq. Aku just minum ja...dan sempat la pau sikit2 chicken chop dia...pada aku fillet ayam dia besar. Yang lain biasa ja...dan tetiba teringat masa makan chicken chop kat Uptown PJ zaman muda2 dulu...mahal, tapi berbaloi. Hehehe...


...lupa lak...aku baru potong rambut tadi petang sebelum pegi Melaka. Sukenye! Sukenye! Satu kepuasan, satu kenikmatan bila aku dapat potong rambut...

2 comments:

  1. kenapa muka aku makan nampak mcm sebulan x makan? ni super impose ker? aku bukan edry ok.... x adil sungguh... happy all the times :)

    ReplyDelete
  2. ...entahla ban, aku tak reti menipu, tak pandai pun. Eja tipu pun kadang2 tersasul...apatah lagi kamera aku yang tak berperasaan tu...hehehehe.

    ReplyDelete