Monday, March 10, 2008

...aku dan PRU 12..

Tanggal tarikh 8hb Mac yang lalu, telah berlangsung PRU ke 12. Aku tak nak rosakkan blog aku dengan kisah PRU 12-tapi aku nak kongsi dengan semua tentang apa yang berlaku pada aku pada hari berkenaan sebagai KTM-bukan Keretapi Tanah Melayu tetapi Ketua Tempat Mengundi di sebuah sekolah di Melaka.



Jam 5.30pagi dah kena berada di Pusat Pengiraan undi untuk mengambil peti undi dan bahan2 yang perlu, sampai sekolah aku solat Subuh hampir jam 7 pagi. Habis semua kerja pengiraan undi dah masuk 7.15 petang. Aku sampai hantar balik keputusan untuk saluran aku jam 8.10 malam. Dan aku memang penat sangat2 malam tu...aku balik, tengok jap keputusan PRU kat tv, then aku terus melayari tidur malam ku tanpa ada mimpi yang bertandang...

No comments:

Post a Comment