Monday, March 17, 2008

...reUnion di Batu Pahat...

...sepatutnya aku tulis ni lebih awal, tapi memandangkan tertinggal set kamera digimon aku dalam kereta Leeban, aku terpaksa tunggu la. So aku sambung dengan perjumpaan aku dengan Papa yang baru balik dari Sabah. Setahun lebih tak jumpa-so this time, aku ajak Leeban pergi sama...memandangkan hari berkenaan (10 Mac) Papa pun baru balik dari majlis kenduri adik ipar dia kat Kota Tinggi, jadi kami gerak ke Batu Pahat agak lewat, selepas Zohor. 2 jam lebih baru kami sampai (plus lunch time and sesat sesaat beberapa kali)-lepak jap umah Papa minum2 teh Kundasang, Sabah.


...pastu mulalah ligat kami ke sana ke mari, bermula dengan menemankan Papa shopping pakaian anak2 dia-Addin and Hana, sehinggalah tersasar jauh sehingga bermain boling kat BP Mall. Hehe. 3 set permainan, memang enjoy coz dah lama tak reUnion sama bebudak PI. At the end, Leeban menang 2 game, aku satu game (rekod tu..tak pernah kalahkan Leeban sebelum2 ni!) Papa cuma mampu mencabar...hehehe.

...balik singgah minum2 lagi kat rumah Papa, then gerak balik jam 12 am, sampai rumah, dah jam 2 pagi! Yang penting, sampai hajat jumpa sama geng (macam bunyi GBS pulak) yang dah lama tak jumpa.

2 comments:

  1. amboooiiii haaangggg, ada blog jugak...aku nak letak link hang kat blog aku, nanti hang letak la link aku kat blog hang, amacam? set?
    http://www.azlanshah.com

    ReplyDelete