Thursday, December 8, 2011

...besday anak sedaraku...

...hari ni besday anak buah aku nombor 2 ~ Fatin Najihah. ...menurut perjanjian terdahulu antara anak buahku dengan Pak Ngah-nya (yakni aku), aku kena belanja semasa hari jadi mereka.

"...adik nak pegi mana?"
"...adik nak pi KFC lah"
"...adik nak pi KFC ke Marry Brown?"
"...adik nk pi Marry Brown-lah."
(...seb beik aku tak tersebut Mek-D, kalau tak jenuh la nak berkejaq ke Tepeng pulak)

...jadi setelah melewati waktu Maghrib, kami pun ke Marry Brown Bagan Serai. Dah order, kami pun tunggu sambil menikmati minuman percuma yang diberikan.

...kita minum dulu!!!

...sebagai seorang bapak sedara yang happening dan suka bergambar, perangai neh aku turunkan pada mereka di sini. Aku snap ja aksi-aksi kami yang diperhatikan seisi premis MB pada ketika itu dengan jayanya...

...purak2 tido...

...misi mencuba buat muka takde perasaan tapi gagal...

Kisah yang tersirat:
(...gegirls yang keje situ puji kecomelan anak2 buah aku ~ terasa tempias comel tu kena pada aku jugak, tu yang sakan dok bergambar adanya. Sekian. Hahahahaha...)

2 comments: