Saturday, December 10, 2011

...al-kisah makan-makan...

...di hari kejadian aku menonton cerita O.R tu, aku dibawa menikmati satu juadah masyrakat Jepun yang simple dan baru. (...baru untuk tekak Melayu asli aku la...).

..makanan tu namanya 'Takoyaki' ~ tak silap aku la...

...nama kedainya aku tak pasti, aku tak tahu tulisan kanji Jepun...

...inilah rupa makanan itu ~ ada 4 biji asalnya, (macam ayat cita Dragon Ball plak) ~ tapi lapaq punya pasai, lupa snap gambar lebih awal, hahaha. Dihidangkan panas-panas dengan taburan kepingan sotong bakaq ~ fuhhhh, baunya sedap beb...

...aku makan 2 biji bebola time tu, bebola sotong dan bebola udang. Sedap. Inilah bukti bebola ni bebola udang dengan udang di dalamnya! Sotong dah habis makan baru ingat nak ambil gambar bukti. Hahahaha...

2 comments: