Saturday, February 23, 2008

...sukan sekolah...






...kalau mengikut perancangan asal, hari ni, bertarikh 23.2.2008 adalah hari sukan sekolah aku. Aku cuma sempat bantu buat persediaan seminggu pertama (11-15.2.2008...termasuk buat line padang bola sepak, bola jaring jugak line balapan) coz aku kena gi kursus seminggu bermula 18-22.2.2008 baru-baru ni. Well kalau aku tak pegi, mau Guru Besau aku kena tunjuk sebab kat Jabatan and aku lak kena tunjuk sebab kat dia.


...jadi plan aku nak snap gambor banyak2 minggu lepas tak tercapai, cuma sempat amik sket ja gambor masa latihan merentas desa dan latihan sukantara sekolah...sukan sekolah ditunda ke tarikh 3.2.2008 (AHAD beb!!!! Ari cuti tu! Next day Ujian Pengesanan UPSR bebudak Tahun 6 dan aku tak tau lah kenapa ehwal akademik sekolah makin terpinggir lately)...dan ini adalah antara perkara yang kawan2 aku tak kan percaya bila aku cerita nanti...tapi aku dah biasa hadap semua ni. Kematangan dari pengalaman. Aku sayang budak2 aku dan aku sayangkan profession aku...

1 comment:

  1. i know your are a gooooood teacher. that's why la u have been POSTED to Melaka

    ReplyDelete