Tuesday, February 26, 2008

...my gadgets...

Berikut adalah gadget2 penting dalam kehidupan aku yang terumbang ambing...hehehe.

Pertamanya aku perkenalkan 2 mobile phone aku-yang sulung berjenama Motorola E398-mendapat inspirasi dari handset Papa. Aku teruja dengan sound dia...dan aku beli tahun 2006 dengan duit tuisyen SBT, Alhamdulillah kekal bersama sampai sekarang. (Walaupun member2 aku kata dah outdated, who cares? Aku yang nak guna, bukan diaorang rite?) Aku guna number Celcom aku untuk phone ni. Yang keduanya, Nokia 2100 kot, ntah aku dah lupa la, beli tahun lepas masa dapat tunggakan jugak. Yang ni number Maxis. My dearest handphone berjenama Nokia 3315, aku tukaq housing and sekarang ni ayahandaku guna...



Seterusnya ialah my great super duper radio alarm-clock aku yang berjenama Sony yang aku beli semasa aku belajar di MPTAA (maktab la...) pada tahun 2005. Sebelum aku ada laptop dan sumber hiburan lain, inilah sumber informasi juga sensasi aku juga bebudak rumah aku, terutamanya semasa memula posting. Hehehe...nilai sentimental tinggi ni...dan penting dalam kehidupan sehari2 sebab alarm dia kompem boleh menggegarkan mimpi indah aku...kalau aku tak bangun, maknanya bebudak yang lain juga akan kantoi adanya...(jangan marah ya Leeban...)


Inilah gadget aku yang seterusnya, laptop aku berjenama Acer yang aku beli tahun lepas. Dapat duit tunggakan aku rasa inilah satu2nya pelaburan untuk aku, and the rest, pepahamla.(tak paham pun buat2la paham)...dengan laptop nilah aku bermanja2 dengar MP3 and surf the net. nak kata tengok movie, jarang...(er tak penah lagi la...) tapi aku rajin download and tengok anime Naruto and Bleach...dan yang sewaktu dengannya...dan aku juga membina blog ni bersama2 laptop bertuah ni...

No comments:

Post a Comment