Monday, February 25, 2008

...jom makan-makan...


To be frank, the place i'm staying in Malacca is not the best place for food lover la...so a reminder for all of you, never ask me about what's the best place to eat around here. However, kalau perut dah berdendang riang, aku rasa yang terbaik ialah hadaplah makanan itu dengan penuh rasa syukur....aku kalau makan berat kat sekolah je lah, murah, mudah dan Insya Allah kenyang bila dah sudah.

Dipendekkan cerita, aku cuma nak highlight sejenis makanan yang aku rasa berasal dari Johor (mungkin tanah seberang jugak...) iaitu otak-otak. Kenapa aku highlight otak-otak ni, sebab kat Perak jarang ada dan malam ni, kitaorang (aku dan Leeban tanpa penyertaan Dol) makan habis sepinggan otak-otak. Hehehe...Alhamdulillah.

1 comment:

  1. Hehehe aku setuju sgt dgn hang pasal mkn2 ni...emmm rasanya byk lg kot...yg ptg kita buat core bisnes tp boring gak kalu asyik p tesco je hehehehe takkan nak p st. paul ke, a farmosa ke, semua tu perabis duit je kannnn.....

    ReplyDelete