Thursday, November 3, 2011

...I am now 30...

...Pelajaran 1: Sila ikuti isyarat tangan berikut...
...tak paham tak apa ~ ianya cuma membawa maksud:-

YA! SELAMAT HARI JADI buat diriku yang kini berusia 30 tahun!

Reaksi 'sebenar' diriku adalah seperti 'bear'ikut:

...no-lah, aku gumbira sebenarnya. Sangat-sangat gumbira!!!...

...Alhamdulillah ~ aku bersyukur atas nikmat umur yang diberikan kepadaku. Aku juga bersyukur dengan adanya insan-insan yang aku sayang, mak abah juga mereka yang senantiasa bersama aku selama ni, baik dirinya seorang sahabat, saudara terdekat, adik-beradik atau sekadar kenalan, kerana kalian semualah yang menjadikan kehidupan aku selama ini berwarna indah (...yakni lebih baik dari sekadar berwarna-warni...)

...baby neh jugak menjadikan aku bertambah gembira ber'hari jadi' pada tahun neh. Siapakah dia? Tanyalah Papa. Kekeke...

No comments:

Post a Comment