Thursday, November 10, 2011

...berTUKAR!!!!

...tanpa aku menjangka ~ hari ini keputusan E-G Tukar dah keluar...

...debaran hati aku dah pun terjawab, tapi aku pasti ada insan-insan lain yang tertanya-tanya akan keputusan permohonan aku. Al-maklumlah ~ orang glemer. Hahahaha...perasan!

BUKTI statement aku di atas:

...tengahari tadi ketika aku nak menjamah beriani gam kambing aku ~ Kak Zety call, guna loud-speaker lagi nak bagi rakan-rakan bilik sepertapaan dengaq, dan bila saja aku cakap aku DAPAT PINDAH, masing2 berbunyi dengan pitch suara yang berbeza-beza...

...malamnya pula ~ dapatan aku dari dinding FACEBOOK rakan sebelah meja aku menceritakan segala2nya...


...tetiba rasa takut lak nak pi sekolah esok hari, hehehehe...


...dan ketakutan aku berganda andai depa membaca
KENYATAAN ini pulak...

(...kalau sapa2 yang tak nampak tu, maknanya ~ klik2 la pic ni untuk pembacaan yang lebih jelas...)

...dalam kesedihan, aku redha dengan ketentuan-NYA. Yang PASTI ada hikmah yang mendatang. Betapa sukarnya aku nak ceritakan pada mak dan abah tadi yang begitu mengharapkan kepulangan anak bertuah mereka ni. (sentimental jap)...


...
...
...

...walau apapun, aku kongsikan 2 FAKTA untuk hari ini...

...
...
...

...FAKTA 1 ~ aku akan PINDAH RUMAH buat kali yang ke-6, dalam 6 tahun aku di Melaka...

...FAKTA 2 untuk hari ini ~ sayang sungguh kawan2 aku kat aku rupanya! Ngeee...

2 comments: