Wednesday, October 19, 2011

...al-kisah perutku...

AMARAN: ...ini bukan perut aku! Never it'll be!

...perut aku lately memang tak stabil, aku memang rasa maha tak selesa dengan perut aku. I mean apa yang aku rasa la kat dalam neh. Kembung ja. Sedih la jugak sebab banyak 'peminat' aku dah memperkatakannya. Aku memujuk hati dengan mengatakan bahawasanya aku jadi macam ni sebab 'nature~chakra aku ialah angin - hanya yang layan Naruto ja akan paham apa yang aku perkatakan...

...jadi keteguran aku neh bila orang dok tegur selalu. Ha~ha~ha~ha...

...mana tak nya - perut naik bermakna berat badan naik...

..berat badan naik maknanya saiz badan pun bertambah...

...saiz badan bertambah bermakna pakaian menjadi sendat..

...tapi sendat itu tidak bermakna seksi tetapi lebih kepada seksa...

...habes rabak seluar kerja aku! Dah 3 helai dah, semuanya tak dapat dipulihkan lagi...

...aku berharap dan berusaha agar segalanya akan pulih seperti asal (yeay!)...



...moga satu hari nanti, bila aku selak baju aku, hasilnya sebegini...

(perasan dengan sepenuh perasaan...kekekeke)

7 comments:

  1. Wah.. Kalau dah jadi 6 packs, saya orang pertama nak sign borang fanclub. Hikhik..

    ReplyDelete
  2. Err... Jangan minum ais bnyak. Makan mlm sebelum jam 8. Lepas makan, jangan terus berlingkor.. :D

    ReplyDelete
  3. ...baek mem! Kekekeke. Buat fanclub tu yg tak tahan nak dibuatnya tuh, kekekeke....

    ReplyDelete
  4. kena la rajin bersenam..kawal nafsu makan..air batu kurang2kan..if terasa lapar mkn la buah2an..hee..klu badan tuff nt makin ramaila peminatnya...

    ReplyDelete
  5. kao ni mmg la nk buat aku tergelak. pe kata mu lari keliling padang skolah tu tiap2 hari. hehehe

    ReplyDelete
  6. Fizi: ...kalau la ramai peminat, maka benar la kata Mis Jaja, bukak fan club, kekekeke...

    Dian: ...kalau lari keliling pdg everyday, selak baju, nampak berbelang la sbb tebako...kekekeke

    ReplyDelete
  7. wah bguslah dh ada fan club...jgn dilupakan org lain dh la bila femes nt...heee

    ReplyDelete