Sunday, September 18, 2011

...berBUKA di Ofis Terbuka...

...tajuk yang cantekkk! (...gila perasan...)

...balik kampung kali ni, aku diajak pergi ke Opis Terbuka abah kat Balai Bomba Taiping. (atau juga disebut Tepeng) Dipendekkan cerita, aku bersama mak, Che Amad, dua anak dara pak Hamid jugak cucunya ke sana pada hari dan jangkamasa yang diberikan.

...ramai jugak manusia yang datang, dan aku pun 1st time nak masuk Balai Bomba Tepeng nih, so malu-malu la jugak. (..seb baik parking lulus kat belakang balai tu, kalau tak lagi la aku bertambah malu...) Diringkaskan cerita aku tak kenai sesapa pun melainkan mak abah jugak ahlil rombongan aku.


...memandangkan aku dah makan nasi kenduri sebelum tu...

...maka aku cuma makan sepinggan sate ayam tanpa nasi impit...

...berserta aiskrim sebagai pencuci mata dan mulut...

...Best! Best! Best!...

4 comments: