Tuesday, April 26, 2011

...al-kisah sukantara...

...hari ni tamatlah sukantara SK Jus bagi tahun 2011, yang tinggal lepas ni cuma latihan rumah sukan dan hari langsungnya sukan sekolah. Macam-macam perkara yang berlaku lately in my teaching life, tapi aku rasa event sebegini membuatkan aku sedikit gembira.

...bukan aku saja happy, budak pun happy jugak...

...kegemaran aku ialah mengambil gambar dan mengeksperimentasi segala sesuatu tentangnya. Alhamdulillah, aku gembira dengan hasil yang aku perolehi setakat ni. Walau bukan dengan gadjet yang mahal dan berteknologi tinggi, tapi aku berpuas hati dengan hasil usaha aku. Ini adalah antara shot terbaek aku bagi sukantara kali ni and i'm happy with it...


...namun begitu tugas yang diberikan tetap kena dilaksanakan dahulu sebelum bergiat cergas merakamkan aksi-aksi yang ada...

...keroje ~ yeop ~ keroje...

1 comment:

  1. Assalamualaikum.

    sori terbaca pulak blog cikgu..hehe.
    tengok gambar2 ni..ok dah tu..nampak ada bakat dah..cuma perlu asah kasi tajam lagi.

    1st pic tu memang best dah dia punya moment..cuma compo dia kalau gsmbsr girl tu ke kanan lagi, maybe lagi cun..maksud sy, nampak gambar pasir yg banyak. mesti moment dia lagi best..sama ngan gambar kedua tu..

    wallahualam.

    apa2 pun, nice try! :D

    ReplyDelete