Monday, April 4, 2011

...aku benci hang!!!...

...geram!
...sakit hati!
...menyampah!

...ada saja yang hang buat nak sakitkan hati aku. Tak pernah nak bagi aku ruang hidup aku akan keselesaan yang aku impikan. Mana saja aku dok kat umah ni, rupa ang ada, kalau dulu aku boleh bersabaq sebab adanya kawan-kawan rumah aku. Tapi aku rasa sekarang ni aku kena hadapi hang dengan sendiri. Tapi ang masih nak kacau hidup aku kan.

...hidup pun ang menyusahkan aku.
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...

...mati pun menyusahkan aku!!!...(geli wehhh!)

...aku ni benci + geli dengan makhluk bernama cicak neh!!!

2 comments:

  1. kao membuatkn aku hampir nk terpengsan....cis cilakak e2 cicak.

    ReplyDelete
  2. ...ya bener!! Den sendiri rasa tak sanggup menghadapinya, nasibla ada adik lelaki bongsu aritu, dia lah yang tolong memindahkan jenazah berkenaan. Kalau tak, tak berfungsilah mesin basuh itu...

    ReplyDelete