Tuesday, June 21, 2011

...ke Hospital Melaka lagi...

...fuhh, akhirnya saat ku nanti dah tiba. Aku ke Hospital Melaka pagi ni, seawal-awal pagi sudah aku sampai kat sana. Pergh, belum pun 7.30 pagi, aku dah terkulat-kulat mencari ruang parking. Seb baik ada hatta azab nak memasukkan Hero aku secara mengundur di ruangan yang sempit itu...

...nombor giliran nak jumpa doktor pakar...

...penantianku sangat berbaloi, Alhamdulillah aku dipertemukan dengan seorang doktor wanita yang well-versed dalam bidang dia. Dari mula pertemuan, aku rasa dah hilang separuh permasalahan kesihatan aku...hahaha, macam jatuh cinta ja bunyinya. Ya, aku jatuh chenta dengan cara kerjanya. Arini aku merasa bagaimana rasanya nasal endoscopy itu dilakukan. Ngeri...tapi kool ja doktor tu buat...dan aku masih ngeri lagi ke saat ini...
...permasalahan aku mudah aku simpulkan sebagai simptom 'baro-trauma' yang berlaku semasa trip aku ke Sarawak yang lalu. Ada perkaitan dengan masalah sinus aku juga ada juga sumbangan tidurku yang berlagu itu...hehehe...

...setakat ni, inilah dokumen yang paling terbanyak yang aku dapat dalam satu sesi di mana-mana hospital...

...selepas selesai ujian pendengaran, aku jumpa doktor semula untuk konsultasi dan pesanan-pesanan akhir, best je bila dia panggil "Cikgu, masuk." ~ "Cikgu itu...Cikgu ini..." hehehehe. Best2x. Siap masa aku ke kaunter temujanji, aku boleh pi tanya kat misi kat situ, buleh tak kalau next appointment dengan doktor yang sama...hahahaha. Angau ka apa aku neh?

...menunggu masa untuk di x-men kan, hehehe...

...lepas tu, amik ubat plak, seriau ja aku, almaklumlah aku ni tang makan2 aku ingat, cuma komitmen tentang jangkamasa waktu tu aku selalu kantoi...

...sebelum berangkat pulang, kita makan la dulu di kafe Hospital Melaka. Best2x...

...inilah hasil kunjungan aku ke HM kali ni, pening aku menghapal deskripsi yang diberikan sampai kena label nombor kat ubat2 tu...

...dan semoga apa yang aku alami sebelum ini akan sembuh seadanya. Amin...semoga aku akan bertemu lagi dengan Doktor Yatiee...hehehehe

No comments:

Post a Comment