Tuesday, March 30, 2010

...mentor aku...

...buat semua, aku perkenalkan kepada semua wajah-wajah dibelakang tabir kehidupan aku sebagai guru di sekolah. Aku hebat kerana aku ada mentor-mentor sehebat mereka nih, dan tanpa sebarang perancangan, aku snap gambar depa ni one by one dan yang bestnya, depa boleh bagi pose2 yang menarik bagi aku. Hehehe. Semuanya berlaku pada suatu petang di hari latihan sukan sekolah hampir sebulan nan lalu.

...dari kiri:- Kak Ani, Kak Liza dan Ustaz Mazlan...

...inilah kombinasi yang terbaik yang aku tabik! Dari mereka lah aku banyak belajar, dan yang bestnya, memang aku, juga cikgu2 lain di sekolah rapat dengan ketiga2 GPK yang aku tayangkan di atas. Setakat adegan kejar mengejar, usik mengusik, berpantun madah seloka tu perkara biasalah bagi kami semua, dan aku berharap kami akan kekal bersama selama mungkin di sini untuk terus berbakti-menerobos segala kesulitan dan kekangan yang ada. Amin...(pergh, ending dengan ayat skema!!)

No comments:

Post a Comment