Friday, April 24, 2009

...tetiba aku teringat...

...seingat aku, aku susah sekali nak mencarut atau memaki hamun, dalam ayat yang lebih sopan, aku tak pandai dan tak boleh berbahasa kurang sopan. Macam dah kena sealing jutsu cerita Naruto.

...bukan memuji diri sendiri, tapi hakikat. Inilah hasil ketegasan didikan mak dan abah masa aku kecik-kecik dulu. Asal bergaduh je hero-hero kat rumah, kena libas getah paip, kena rotan dengan penyangkut baju. Tu tang fizikal, kalau nasib tak baik, terkeluar perkataan
bodoh - bangang ketika sedang berkungfu - karate, walau hanya separuh perkataan, nescaya, merah lah bibir hero-hero menjadi heroin yang mengalirkan air mata. HAHAHAHAHA.

...tak caya, tanya
Pali a.k.a Ebab yang dah tak debab. Aku tak nafikan, dah banyak bergaul ni, aku tak lari dari mengeluarkan perkataan kesat gak, tapi Alhamdulillah, terkawal. itu jugalah yang aku kena terapkan pada anak didik aku. Jom, control macho!

2 comments: