Friday, March 20, 2009

...i'm back guys...

...Alhamdulillah. Setelah beberapa ketika aku terpaksa menyepikan diri buat seketika, kini aku kembali dipersada dunia tanpa sempadan halal-haram ni. A harsh statement but that's a fact. Terlalu banyak perkara aku nak kongsikan di sini, tapi aku tak tahu nak bermula dari yang mana.

Sekarang ni tengah cuti sekolah, cuti pertengahan penggal pertama-namun sayang aku tak dapat pulang ke kampung. Sedih, tapi bukan aku sengaja tak nak balik. Ada kemaslahatan yang berlaku. Aku pasrah menerima segala yang terjadi. Leeban dengan anak buah dia dah balik tadi siang, Azrul tak balik lagi ke sini, jadi aku sendirian dalam banglo ni. At the moment, aku terkenang mak abah and anak-anak buah aku.


3 comments:

  1. aku mai page hg juz nk tgk muka depa ni ja...hahahaha

    ReplyDelete
  2. ...tima kasih datang. eh ada lagi? syoh. syoh. hahahaha

    ReplyDelete
  3. xdknya aku nk blah...
    wahahahahaha

    ReplyDelete