Monday, November 3, 2008

...susut lagi subsidi aku...

...be different. Think out of the box + bilateral thinking. Heh, aku cakap je. But that's who I am now and then. Time passes by, by right people would consider the age to be adding, but I learned that the lifespan of mine is decreasing. Each and every moment. And today I am 27.

HAPPY BIRTHDAY TO ME...

...apapun yang berlaku, aku berdoa dan berharap yang kebahagian juga kehidupan yang aku punya sekarang ni, yang Allah beri pada aku berkekalan dan bertambah keberkatannya, Insya Allah. Buat yang tersayang, TERIMA KASIH sebab sudi melagukan lagu besday tu tengah malam semalam walau melalui voice-message, tapi kejutan tu berjaya. Hehehe...mekasih sayang...

...buat yang lain- dak Ady, Papa, Cikgu Aril, YB Amin, Liban, K-rie, Mie, Nuaq, May, Nik, Abang Apis, Ein, Olie, Apis, juga yang lain yang masih ingat pada remaja purba ini, aku ucapkan terima kasih juga atas ucapan yang diberikan...

...buat si dia, aku takkan lupa ayat ni dari dia buat aku, walau pada dia biasa dan tak romantik, tapi apa yang ditulis buat aku rasa amat dihargai, teramat bahagia kerana disayangi...

"...botak ke, bulat ke, saya punya..." (4th October 08 at 10.10pm)

...Insya Allah, esok hari yang baru buat aku, buat kita semua, semoga dipermudahkan segalanya walau dalam apa jua yang kita lalui...semoga aku terus menjadi aku, yang tangan berusaha menggapai tinggi dengan kaki terus menjejak bumi...

2 comments:

  1. wah, ada gaya steve irwin...punye buaya....huahuahuahuahhahahaa....

    ReplyDelete
  2. hamboi pose maut tu....ehem,patut ar dh lama xbls mesej.....keh3

    ReplyDelete