Sunday, July 17, 2011

...it's tokay - OK?...



...jawapannya
tak OK langsung!...


...adeh, tengahari tadi, sedang aku mengemas ruangan bilik aku, tetiba kelihatan 2 makhluk bergegas keluar dari sudut berkenaan seolah-olah terkejut kena serbuan tangkap basah. Rupanya macam ni kalau aku tak silap...


...kalau tak pun iras-iras yang ni...

...bezanya bintik-bintik hitam (sila bayangkannya sendiri)...

...macam sama ja aku tengok. Seperti biasa aku yang herpetophobic ni (yakni yang fobia dengan spesis reptilia neh) terkejut dan lebih menakutkan lagi, dia merenung aku kembali seolah macam aku nak rampas pasangannya pulak. Gayanya macam ni la sikit-sikit...

...maybe mulutnya tak ternganga macam ni lah...

...aku takkan malu mengaku aku geli pada segala sesuatu yang sekeluarga dengan cicak neh, GELI sebenarnya!

...lantas aku laporkan pada Ustaz Mazlan, dia suruh tangkap. Katanya boleh jadi JUTAWAN! Ya, tapi aku tak pasti, adakah uwang buleh menjadi motivasi terbaik aku masa tu ~ jawabnya - TIDAK! - aku menggigil lagi adalah...

...harapnya tuah masih menanti aku esok setelah dijampi ustaz dengan ayat2 kuat semangat...

3 comments:

  1. Awat chek.. geli dengan cicak kaa??

    ReplyDelete
  2. ...ha ah, pengakuan ikhlas neh...adehh. Kena pi terapi minda la nak pulihkan semangat, hahaha...

    ReplyDelete